Syrianska

Ber än en gång om ursäkt för att jag den 23 oktober skrev att Västerås mötte Assyriska i fotbollsettan. Det blogginlägget handlade om var att jag gav mitt stöd till VSK och inte till motståndarlaget, Syrianska FC, vars supportrar "lagt sig i matchen".
Men jag skrev felaktigt att VSK:s motståndare hette Assyriska, men de spelar ju i en serie snäppet upp. Syrianska var det VSK mötte. Och för sådana felaktigheter är det väl inte mer än rätt att man blir kallad "jävla gurka", "psykopatjävel" och "jävla idiot".
Härligt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du tvungen att reta upp mer folk med dina inlägg. Du menar ingenting med din ursäkt utan tar bara tillfället i akt att ge tillbaka på alla som tycker du är en "jävla gurka", "psykopatjävel" och "jävla idiot".



Självklart har du rätt att kritisera folk som kränker dig med fula ord, men blanda inte in ursäkten i det.



Men jag förstår att du vill ha så mycket trafik på din blogg som möjligt och då ska man som en fullblodsjournalist provocera så mycket som möjligt...

2008-10-30 @ 09:59:54
Postat av: Klas

Mmm.

2008-10-30 @ 20:25:25
URL: http://ornkoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0