Jag är en idiot

Mitt i en tugga på frukostmackan denna morgon kommer jag på det: Fan, jag missade att ta bort puffen på ettan. Puffen, en liten säljande text med bild på Söderhamns-Kurirens förstasida, handlade om att bowlingen har öppet hus på söndag. Problemet var att den texten plockades bort i sista stund till förmån för en sent inkommen bordtennisnyhet.
Då stod jag lågt i kurs på min privata lilla aktiemarknad.
Så, alla läsare som svär ve och förbannelse när ni inte hittar någon bowlingtext, det är mig ni ska skicka alla okvädningsord till. Det är jag som missat.
Plåster på såren?
Texten komer i morgon i stället.
Tror jag.

Kommentarer
Postat av: Tomas

Kommer du överhuvudtaget tillbaka till jobbet efter en sån fadäs?

2009-01-08 @ 09:21:15
URL: http://syster4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0